Поєднання спорту та бізнесу під час війни: у Києві відбувся SBC Summit Ukraine 2024
07.11.2024
10:59
6 листопада у Києві відбулася Друга Всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу – SBC Summit Ukraine 2024. Подія, до якої долучилися понад 400 глядачів, проходила у Unit City і тривала понад 8 годин.
Протягом заходу експерти зі сфери маркетингу, керівники спортивних організацій, бізнесу та ЗМІ ділилися власним досвідом та знаннями, а також розповіли про виклики з якими їм доводиться стикатися під час війни в Україні.
Спікерами конференції SBC Summit Ukraine стали понад 40 представників провідних компаній, відомих спортсменів і чиновників, серед яких:
- президент Національного Олімпійського комітету України (НОК) Вадим Гутцайт,
- Head of brand Setanta Sport Ярослав Чуйко,
- президент Федерації легкої атлетики України та народний депутат Ольга Саладуха,
- комерційний директор медіасервісу Megogo Ігор Зайчук,
- президент Національної федерації фехтування України Михайло Ілляшев,
- президент Української Премʼєр-Ліги (УПЛ) Євген Дикий,
- Head of Sport Marketing, Favbet Денис Якимов,
- аккаунт-директор кіберспортивної команди NAVI Максим Осипов,
- CEO GG BET Сергій Міщенко і інші.
Серед тем, які обговорювали на саміті, зокрема відзначимо:
- задачі українського спорту в умовах війни,
- як спорт та кіберспорт дозволяють стрімко досягти результатів на новому ринку, спонсорство у спорті,
- вплив війни на спорт, бізнес та медіа,
- маркетинг спортивних клубів та організацій і ін.