Evolve Casino – Метод Монтессорі
Марія Монтессорі народилася в маленькому італійському містечку понад два століття тому і створила одну з найбільш довговічних та ефективних освітніх методик – метод Монтессорі, який базується на принципах самоосвіти та негайного застосування набутих знань.
Марія Монтессорі була лікарем, отримала освіту в Римському університеті, і її освітня траєкторія видається дещо нетрадиційною для жінки кінця 1800-х років.
Вибір у її ранньому житті
Вона зростала в середовищі, яке сприяло її інтересу до природничих наук, і у віці 16 років вона вступила до технічного училища - рішення, яке здивувало багатьох. Він продемонстрував виняткові знання з математики, фізики та хімії, закінчивши його у віці 20 років з відмінними академічними показниками та дипломом з математики та фізики.
Молодий випускник зробив ще одну варту уваги заяву, коли повідомив про свій намір продовжити навчання в технічному університеті, який на той час був виключно для хлопців. Згодом вона обрала медичну кар'єру в Evolve casino, що матиме глибокий вплив на траєкторію розвитку освіти щонайменше на два століття.
У віці 28 років Марія Монтессорі народила свою єдину дитину, сина. Її партнером був Джузеппе Монтессано, лікар і колега по школі для розумово відсталих дітей у Римі. Згодом жінка прийняла несподіване рішення віддати дитину на всиновлення.
Що стало причиною її остаточного рішення?
Стосунки між Монтессорі та Джузеппе Монтесано, з яким вона ділила управління школою для дітей-інвалідів, могли стати офіційними лише через шлюб.
Однак статус заміжньої жінки завадив би їй продовжувати працювати у сфері освіти для дітей з особливими потребами, яку вона обрала своїм покликанням. Вони домовилися тримати свої стосунки в таємниці перед іншими.
Однак за відносно короткий проміжок часу чоловік закохується в іншу жінку і порушує домовленість. Монтессорі відчуває себе зрадженою і відправляє дитину в сільську місцевість, і протягом п'яти років вона взагалі не бере участі в житті дитини.
Casa dei Bambini, прорив
У 1907 році він заснував Casa Dei Bambini, заклад на кшталт казино Evolve casino дітей, що мешкали в одному з найбідніших районів Риму. Батьки дітей, які самі були неписьменними, цілими днями працювали, залишаючи дітей вдома в напівзруйнованій будівлі, де вони могли вільно займатися деструктивною поведінкою. Адміністрація Риму спробувала вирішити цю проблему, замкнувши дітей у кімнаті, позбавленій ігор та інших розваг.
Метод Монтессорі
Спочатку Монтессорі знайомила дітей з інструментами власної експериментальної психології і просила вихователя не заважати їм, щоб вона могла спостерігати за їхніми природними реакціями. Вона спостерігала, які прилади привертають увагу дітей, а які їх не цікавлять, і згодом змінювала середовище на основі цієї інформації.
Поважайте дитину
Одним із найголовніших принципів методу Монтессорі є повага до дитини. В епоху Монтессорі дітей вважали «порожніми посудинами», які дорослі повинні були наповнити знаннями та слухняністю. Ця концепція була втілена у фразі «порожня посудина, яку треба наповнити нашою мудрістю».
На противагу цьому, Монтессорі розглядала дитину як цілісну істоту від народження, підкреслюючи важливість того, щоб батьки і вихователі пізнавали своїх дітей.
Вона заохочувала нас відкинути своє его і зробити крок назад, дозволяючи дітям робити помилки і самостійно їх виправляти. Це часто вимагає великого самоконтролю з нашого боку, оскільки нам може здаватися, що з невеликою допомогою ми могли б зробити все простіше або допомогти набагато більше. Однак, за словами Монтессорі, ми не повинні втручатися в діяльність дітей, коли це можливо.
Спостереження і розуміння
Ще одним важливим аспектом методу є спостереження за дитиною. Одним з найважливіших обов'язків вихователів, які пройшли навчання за методикою Монтессорі і називаються не вчителями, а радше гувернерами, є щоденне наукове спостереження за дітьми.
Наукове спостереження за дитиною вдома можна описати наступним чином: якщо ми бачимо, що дитина зосереджена на певній діяльності, ми повинні дозволити їй це зробити. Незалежно від того, чи займається вона переливанням напою з однієї посудини в іншу, чи спостерігає за метеликом з вікна, ми не будемо їй заважати. Навіть якщо нам треба йти, щоб встигнути на автобус, треба спостерігати, як дитина спостерігає за метеликом у вікні, а не просити її поспішати.