Сергій Міщенко про запуск GGBET в Україні: Це історія потужних колаборацій та партнерств
CEO GGBET UA Сергій Міщенко, який був одним із спікерів ІІ Всеукраїнської конференції зі спортивного маркетингу, розповів про про старт роботи компанії на українському ринку.
«Історія запуску GGBET в Україні є історією потужних колаборацій та партнерств. Ми починали досить пізно, і вийшли на ринок тільки в цьому році, це був березень. Ми розуміли, що це сталий ринок з великою конкуренцією. До цього ми мали велику експертизу роботи на інших ринках, тож могли застосувати будь-яку валідовану маркетингову стратегію з виходу на ринок.
Але наші розрахунки показали, що якщо ми будемо використовувати традиційну модель, у якій поєднується поступове збільшення знання про бренд і використання звичних діджитальних методів реклами, то результатом буде вихід на ринок у дуже довгій перспективі», – зазначив Міщенко під час дискусійної панелі «Як спорт та кіберспорт дозволяють стрімко досягти результатів на новому ринку».
За словами CEO GGBET UA, ціль виходу на український ринок була дещо іншою.
«Тому ми вирішили зробити ставку на гучні колаборації та потужні партнерства з відомими брендами: Setanta Sports, MEGOGO та Олександром Усиком, Динамо Київ, NAVI та Maincast», – додав Сергій.